Saturday, 30 April 2011

:: hubungan jarak jauh.....bagus ke??? ::

hye guyz!!!
annyeong!!

wah!!!rasenye dh lame azie x wat entry br ni...........
jd sunyi jew blog azzie....huhuhuhu
ok la tros g topik entry psl hubungan jarak jauh
u guyz rase ok ke????

tetibe rase nk wat entry coz azie ske bace topik ni
yela....nk wat panduan sbb azie pon sedang menjalin hbngan cmni
azie kt cni n si dia nun jauh kt negara lain
so azie rase penting utk azie bace topik ni n share with u guyz
btol x????


camni jew la azie ngan si dia berhubung....huhuhuh >.<


br azie sedar betapa jauhnye kami.....


actually bg azie hbgan jarak jauh or dkt it's depends pd kite sendiri,if u guyz x trust or x honest with each other dkt cmne pon ttp ade problem gak,but if guyz trust n honest with each other jauh cmne pon insyaallah u guyz still happy dgn relationship tu.

and hubungan jarak jauh ni sbnarnye nk mengajar kite agar lebih setia dgn pasangan masing2,bkn stakat tu jew nk menguji kepercayaan antara kite n pasangan kite....klu kite dpt lepas dgn semua dugaan ni insyaallah hubungan tu akan kekal.

jd azie rase jarak ni xleh dijadikan alasan utk berpisah,waktu macam ni lah seronok bercinta coz berjumpa pun sekali sekala, sambil-sambil tu belajar memahami antara satu sama lain n jika jodoh hingga rumah tangga, mesti best sebab masing-masing ada cerita yang menarik untuk diceritakan sepanjang tempoh terpisah tu kan.


rindu kt die sgt2.......................

apa pula pandangan u guyz mengenai hubungan jarak jauh ni? or ada ape2 pengalaman bercinta jarak jauh? jom la share2 ok.

azie stop kt cni....
daaaaaa.........................


1 comment:

^^eKaTiKaH^^ said...

huhu..sye adew pengalaman pasal nie..hmpir bnyk kali gak couple ngn org jauh..tapi setakat nie xdew yg kekal..hehe..mybe xdew jodoh kot..apew2 pon jodoh kite xsemestinye dekat n xsemestinya jauh..Tuhan yg tentukan..^^