Friday 22 April 2011

jOm jOiN!!!!!!

hye guyz!!!!!

arini rase mcm malas jew nk update blog nih
tp kene wat gak
klu x sunyi jew blog nih =D

ok...motif entry arini juz nk ajak u guyz join 1 blogger nih
mls nk tulis so azie copy n paste jew dr entry tuan blog nih

check diz out!!!

Dunia Aku Ibu Muda

Sapa nak masuk senarai bloglist? Tinggal komen cepat!

Tetiba aku rasa cam kosong je blog list kat side bar ni... Intai2 kat dashboard pon tak berapa laju updates nya... Itu maknanya aku kurang lagi bab follow memollow ni (abaikan grammar)

So, maka dengan ini sesiapa yg tak de lam bloglist kat side bar aku tu dialu2kan lah tinggal komen kat entry ni ek... Nanti ada la tempat aku nak menyinggah hari-hari...hehe

*Tak perlu buat entry bagai, tapi aku appreciate sangat kalau korang 'spread the news'. Nak letak header comel aku kat atas tu pon bolehhh...hihiiiiii
 
so klu u guyz ade mase...
jom la singgah blog member kite sorg ni ek
thanx....
 
see ya!!!!

2 comments:

megat isa said...

okeh jom terjah.

lee delaila said...

terjah...
jgn x terjah....=p