Wednesday 13 April 2011

SEGMEN: DIY!

hye guyz!!!!
finally dpt gak azie wat entry ni ngan jayanye...hehehehe [jaya ke???]
tgk mcm best jew segmen bro sorg ni kn
so nk join gak la even agak hujung2 nk tutup ^^





10 fakta tentang diri saya :

  • name panjang saya AZIAN AHMAD
  • saya tahun ni umo dh 23 [masih mude =p]
  • member2 skolah saya panggil saya BOB [tgk saiz la kn =D]
  • saya suka masak
  • saya suka shopping
  • saya suka nasi ayam dgn teh ais
  • saya mmg aktif sukan mase sekolah dulu
  • saya keje dgn kerajaan
  • saya suka minyak wangi SILKY GIRL
  • saya suka bawak kereta laju2 [tp x slalu =p] 

10 perkara/perkataan yang saya selalu sebut :
  • hye!
  • oppa....
  • how are u?
  • ko ngah watpe?
  • dh lunch ke?
  • im fine
  • i miss u!!
  • i love u!
  • bosan la
  • nk tido ni.........

10 perkara "pertama kali" dilakukan dalam hidup saya :
  • pertama kali wat blog
  • pertama kali join segmen macam nazim nasri wat
  • pertama kali bwk kete
  • pertama kali interview
  • pertama kali keje dgn kerajaan
  • pertama kali mkn makanan korea
  • pertama kali dpt pakwe korean
  • pertama kali blanje member makan
  • pertama kali pegi konsert sorg2
  • pertama kali bayar saman

yes!!!
siap gak wat entry nih...nasib baik idea dtg mencurah2,hahahaha =D
hope u guyz enjoy bace 10 of 10 psl azie ni ek ^^

let's join diz segmen!!!

No comments: