Tuesday 5 April 2011

Me MySeLf n I .......................

actually dunno hw to start....
but juz wanna introduce bout myself as short as i can ^^

me.....
real name AZIAN AHMAD
some of my frens panggil YAN n some of them panggil AZIE
ikot la nk panggil yg mane but still me.........
lahir kt KL tp skool kt SELANGOR
hobi cam biase la dak2 skang slalu wat... FACEBOOK-ING
n my new interest BLOGGING even dh agak lewat ckit =p
other than ske dgr music..klu sehari x lyn mmg sawan
now im really into K-POP music
but blom smpai level obses kot....me myself not really sure =D
klu ade cncert,event or fanmeeting dorg mmg i love to join

so, i think cukup stakat ni......
nk introduce lebih2 pon nnt u guyz borink lak kn
n i will update diz blog dgn a lot of K-POP stuff such as lyrics,vids n pics maybe
so, for those yg mmg giler K-POP nih...hope u guyz enjoy k

SARANGHAE!!!!!!!!!!!!




No comments: